Etiketa pyšnící se do daleka barevnou ražbou zaujme na první pohled. Kombinací ražby s tím správným materiálem lze u produktů dosáhnout luxusního vzhledu, který rozhodně upoutá oči zákazníků. Přemýšlíte o tom, jak ražbu využít na vašich etiketách, ale nejste si jisti, jaký zvolit materiál, aby výsledek opravdu stál za to? V tomto článku se dočtete o ražbě na strukturovaných materiálech.

Není struktura jako struktura

Zaměříme-li se na druhy strukturovaných materiálů, zjistíme, že je jich opravdu mnoho. Liší se od sebe samotnou strukturou, tloušťkou, barvou i pocitem na pohmat. Některé materiály jsou hrubé jako pilník, jiné zase jemné jako satén, další zase byly vyvinuty ke konkrétním speciálním funkčním účelům.

Mezi takové řadíme například strukturované materiály odolné vůči plísním, které musí vydržet dlouhodobé skladování ve vlhkém prostředí sklepů a sklípků. Tyto materiály nejvíce využívají vinaři, pivaři a obecně nápojáři, kteří pro skladování svých produktů potřebují velmi specifické podmínky. Zkrátka etiketa musí být nejen krásná, ale taky toho musí hodně vydržet. Obě tyto podmínky strukturovaný materiál beze zbytku splní.

A pokud materiál navíc zušlechtíte ještě ražbou, jeho vzhledu se pak nic nevyrovná. Samotná ražba může být samozřejmě stříbrná nebo zlatá, ale vybrat si můžete ze široké škály jiných barev. I mezi ražebními foliemi najdeme vyložené speciality, např. folie holografické nebo třeba stírací.

Madl_detail_sito

V portfoliích našich dodavatelů se dá lehce ztratit. Proto, vám naši obchodní zástupci rádi pomohou najít a zvolit takový materiál, který bude nejlépe odpovídat vašim představám a potřebám vašich produktů.

Dále doporučeno:

Rok 2023: (K)rok za (k)rokem

17/12/2023

Český trh už je nám malý, a tak naše etikety necestují pouze do českých firem, ale našimi zákazníky jsou i firmy zahraniční. Spolu s tím, jak roste úroveň našich zkušeností

Přečíst celý článek
Rok 2023: (K)rok za (k)rokem

To nejlepší z našeho klientského portálu

21/03/2023

Svět se zrychluje, technologie letí kupředu a nároky zákazníků na úsporu času při objednávání zboží stoupají. Většina z nich se chce vyhnout shánění informací o zakázkách přes email či telefon

Přečíst celý článek
To nejlepší z našeho klientského portálu