Booklety, to jsou samolepící etikety s vloženým letáčkem nebo brožurou. Vznik tohoto produktu vzešel z potřeby většího prostoru pro zobrazení informací, než umožňovala jednostránková etiketa. Dnes splňuje mimo tohoto požadavku i rozšíření podpory prodeje a zviditelnění značky. Tento produkt se nejčastěji využívá v potravinářství, automotive, farmacii nebo tam, kde je prostor pro etiketu a všechen její obsah příliš malý. Etiketa lze na výrobku jednoduše rozlepit a rozvinout. Přední strana může na první pohled zaujmout poutavou grafikou a vnitřní obsah nabízí spoustu prostoru pro sdělení zákazníkovi.

Potýkáte se s problémem, jak dostat na Vaše produkty všechny potřebné informace? Chtěli byste mít na titulní stránce grafiku, která zákazníka zaujme, avšak nezbývá místo pro důležité sdělení, které musí etiketa obsahovat? Rádi byste vytvořili pro koncové zákazníky soutěž nebo chcete etiketu použít jako marketingový prostředek? To vše a mnohem více bookletová etiketa umožňuje.

Booklety jsou samolepící etikety, které v sobě mohou mít vložený letáček, brožuru nebo rovnou malou knížku. Každá etiketa má vlastní ouško, za které se rozlepuje a zalepený hřbet, držící bookletovou etiketu celistvou.

Booklet harmonika (složený leták)

 Na titulní straně může být stručný popis výrobku a zajímavá grafika a po otevření se rozvine poskládaný leták obsahující všechny potřebné informace, například recept. Vyrábíme dva typy otevírání bookletových etiket. Základní otevírání nebo s možností snazšího otevírání.

Důvody a nápady proč využívat bookletové etikety:

  • Zvětšení prostoru o více než 1000%, do malé etikety se naskládá až 32 stran.
  • Splnění požadovaných legislativních nařízení a zákonů, aktuálně Nařízení EU č. 1169/2011.
  • Větší odpovědnost za svůj produkt – přidejte podrobnější návod či upozornění pro vaše zákazníky.
  • Vícejazyčné texty – sloučíte několik etiket do jedné, snížíte náklady na etikety, balení i logistiku.
  • Splníte požadovaná legislativní nařízení a zákony.
  • Kupóny pro spotřebitele – připevníte slevu na svůj produkt a podpoříte budoucí prodej.
  • Záruční list – přímo na obalu, ihned po ruce, zákazník obdrží vyplněný při koupi zboží.
  • Věrnostní programy – možnost použití unikátního kódu on-line, sbírání bodů, získání bonusů.
  • Bezpečnostní list – pro výrobky u kterých je vyžadován, bude v nouzi ihned k dispozici.
  • Průzkum trhu – jednoduchý dotazník vám zajistí cenné informace od zákazníků, možno propojit s on-line formulářem.
  • Recepty a nápady – inspirujte své zákazníky k využití produktu, dejte jim další důvod ke koupi.
  • Zdravý životní styl – zákazníky dnes zajímají informace o složení potravin, zejména o nutričních hodnotách a kaloriích.
  • Obrana nekalé soutěže – informujte o nepravdách konkurence, kombinujte se sociálními sítěmi.
  • Křížová propagace – opřete se o svůj nejprodávanější výrobek a upozorněte na souvislost u dalšího Vašeho sortimentu.
  • Vyprávějte příběh – jak produkt vznikl, jak se rodila společnost, upevněte si váš vztah se zákazníky.
  • Poraďte s možnými problémy – popište zákazníkům „jak na to“ když se objeví nějaký problém.
  • Přilákání pozornosti – využijte celou plochu etikety jen pro přitažlivou grafiku, vše ostatní schováte dovnitř.
  • Prohlášení o výhodách – rozepište detailně výhody vašeho produktu, jaké má benefity oproti konkurenčním značkám.
  • Hra – využijte možnosti tisku proměnlivých dat i obrázků, vytvořte pro své zákazníky tolik oblíbené soutěže.
  • Zajímavosti bookletových etiket:

    Bookletovými etiketami lze polepit oblé i rovné povrchy. Poslední strana etiket může obsahovat unikátní kódy nebo variabilní data, je možné použít speciální stírací ražbu nebo speciální barvy reagující na teplo či svítící (fluorescenční). Etiketa může být také upravena perforací pro odtržení jednotlivých stránek.

    Booklety dodávané na roli tudíž jejich aplikace je možná automaticky strojově.

    Dále doporučeno:

    Transparentní termo etikety

    17/06/2021

    Optimální řešení pro vážené produkty. V současné době čelíme všichni zvýšeným nárokům na hygienické balení výrobků. Stále více potravin – ovoce, zeleniny, masných výrobků, sýrů apod. – se prodává v

    Přečíst celý článek
    Transparentní termo etikety

    Etiketa jako bezpečnostní prvek

    10/05/2022

    Existuje mnoho způsobů využití etiket. Nejen jako prostředek, který nese souhrn informací, láká zákazníky grafickým zpracováním nebo zajímavou technologií tisku. Jeden ze způsobů, jak etiketu využít je použití etikety jako

    Přečíst celý článek
    Etiketa jako bezpečnostní prvek