Reklamace zboží bývá stresující a časově náročná. U nás ale nemusíte trávit hodiny vyřizováním e-mailů nebo telefonováním. Reklamační on-line portál vám umožní vyřešit problémy s objednávkami rychle a efektivně. Systém je jednoduchý a intuitivní, takže celý proces zaregistrování reklamace zvládnete během několika minut. Pojďme se podívat, jak na to.

Jak to funguje?


Systém vás provede celým procesem krok za krokem, stačí se řídit pokyny pro vyplňování.
Reklamace online naleznete pod záložkou „NÁSTROJE“:

Reklamace 1

Při zakládání nové reklamace budete vyzváni k uvedení důvodu reklamace. Můžete si vybrat z připravených kategorií, která vám výběr usnadní.

Reklamace postup 2

Dalším krokem je vyplnění čísla objednávky a zakázky, ke kterým se reklamace vztahuje. Tímto způsobem zajistíte, že vaše reklamace bude správně přiřazena.

Reklamace postup 2

V této části máte také možnost podrobně popsat situaci, která vás k reklamaci vedla. Zde uvedete, co přesně bylo na zakázce špatně (chybný návin, nekvalitní tisk, chybně uvedená cena, apod..)

Reklamace postup 3

Pokud reklamujete více etiket, nezapomeňte uvést jejich množství vždy k dané položce. V momentě, že reklamujete více položek, se automaticky zadá i stejný počet reklamací. Není tedy potřeba zadávat každou zakázku zvlášť.
Čím přesněji situaci popíšete, tím lépe budeme moci reagovat a budeme schopni Vaši reklamaci vyřídit rychleji.
Na závěr budete mít možnost zvolit způsob, jakým chcete, aby byla vaše reklamace vyřešena. Na výběr máte z několika možností, které vám systém nabídne. Může se jednat např. o vyzvednutí etiket, slevy na zakázku či novou výrobu. Tyto možnosti se popř. dají kombinovat.
Po odeslání obdržíte na váš e-mail potvrzení o příjmu reklamace spolu s jejím evidenčním číslem. To vám umožní sledovat stav reklamované objednávky přímo na reklamačním portálu.


Sledování stavu reklamace
Na portálu snadno zjistíte, zda byla vaše reklamace přijata jako oprávněná, a můžete sledovat, zda je již uzavřená nebo se na ní stále pracuje.
Než se rozhodnete nám ohledně reklamace psát nebo volat, doporučujeme vyzkoušet náš
reklamační portál.

Dále doporučeno:

GTIN kódy na našich dodacích listech

13/06/2023

Při identifikaci výrobků se do popředí čím dál častěji dostávají tzv. GTIN kódy, a i vy se nás často ptáte na možnost jejich využití. Ale co to vlastně GTIN kód

Přečíst celý článek
GTIN kódy na našich dodacích listech

Když etikety mluví…

09/02/2024

Povinných údajů na etiketách přibývá a často je to na úkor marketingových sdělení, která jsou pro výrobce a jejich zákazníky klíčová. Rozšířená realita nabízí další volný prostor pro obsah, který

Přečíst celý článek
Když etikety mluví…