Staráme se o naše zákazníky, a proto jsme pro ně vytvořili on-line aplikaci na našich webových stránkách které říkáme klientský portál. Registrovat nebo přihlásit se do portálu můžete na našich webových stránkách přes odkaz v menu. Portál Vám umožní pracovat s Vašimi objednávkami ihned, nezávisle na další osobě třeba i v neděli večer.
Pomocí našeho inspektoru dat, máte možnost kdykoliv kontrolovat svá tisková data nebo přes externí přístupy udělit přístup grafikovi v grafickém studiu který pro Vás data připravuje. Inspektor zařadí data do fronty a po kontrole odešle email s reportem. Pokud data projdou inspektorem v pořádku, uloží se data k nám do Label designu. Nemusíte čekat, než se na Vás dostane řada a máte část věnovat se jiným činnostem.
Zadání nové objednávky
Na portále máte možnost, si sami založit novou objednávku na produkt. Ten poté projde kontrolou našeho DTP studia z hlediska dat, technologie z hlediska tisku a backoffice z hlediska administrativy.
Opakovaná objednávka
Není nic jednoduššího než pomocí pár klinutí vytvořit opakovanou objednávku a nemuset složitě vyplňovat znovu veškeré informace. Vaše již tisknuté zakázky, včetně jejich schválených dat se na portálu uchovávají do katalogu, data můžete samostatně spravovat nebo smazat.
Korektury
Díky propojení portálu s naším DTP studiem okamžitě vidíte zakázky, které čekají na korekturu, jsou schválené nebo zamítnuté včetně historie korektur. Schvalování nebo zamítání korektur, můžete provádět přímo v našem portále.
Protože na portále neustále něco zlepšujeme, aby Vám co nejlépe sloužil, tak na hlavní stránce portálu naleznete nástěnku, na které přidáváme aktuální důležité novinky i informace o plánovaných údržbách.