Reklamace zboží bývá stresující a časově náročná. U nás ale nemusíte trávit hodiny vyřizováním e-mailů nebo telefonováním. Reklamační on-line portál vám umožní vyřešit problémy s objednávkami rychle a efektivně. Systém je jednoduchý a intuitivní, takže celý proces zaregistrování reklamace zvládnete během několika minut. Pojďme se podívat, jak na to.
Jak to funguje?
Systém vás provede celým procesem krok za krokem, stačí se řídit pokyny pro vyplňování.
Reklamace online naleznete pod záložkou „NÁSTROJE“:
Při zakládání nové reklamace budete vyzváni k uvedení důvodu reklamace. Můžete si vybrat z připravených kategorií, která vám výběr usnadní.
Dalším krokem je vyplnění čísla objednávky a zakázky, ke kterým se reklamace vztahuje. Tímto způsobem zajistíte, že vaše reklamace bude správně přiřazena.
V této části máte také možnost podrobně popsat situaci, která vás k reklamaci vedla. Zde uvedete, co přesně bylo na zakázce špatně (chybný návin, nekvalitní tisk, chybně uvedená cena, apod..)
Pokud reklamujete více etiket, nezapomeňte uvést jejich množství vždy k dané položce. V momentě, že reklamujete více položek, se automaticky zadá i stejný počet reklamací. Není tedy potřeba zadávat každou zakázku zvlášť.
Čím přesněji situaci popíšete, tím lépe budeme moci reagovat a budeme schopni Vaši reklamaci vyřídit rychleji.
Na závěr budete mít možnost zvolit způsob, jakým chcete, aby byla vaše reklamace vyřešena. Na výběr máte z několika možností, které vám systém nabídne. Může se jednat např. o vyzvednutí etiket, slevy na zakázku či novou výrobu. Tyto možnosti se popř. dají kombinovat.
Po odeslání obdržíte na váš e-mail potvrzení o příjmu reklamace spolu s jejím evidenčním číslem. To vám umožní sledovat stav reklamované objednávky přímo na reklamačním portálu.
Sledování stavu reklamace
Na portálu snadno zjistíte, zda byla vaše reklamace přijata jako oprávněná, a můžete sledovat, zda je již uzavřená nebo se na ní stále pracuje.
Než se rozhodnete nám ohledně reklamace psát nebo volat, doporučujeme vyzkoušet náš reklamační portál.