Nejjednodušší a nejrychlejší cesta k vyřízení vaší objednávky vede přes náš klientský portál. Zde máte o svých objednávkách přehled v kteroukoliv denní dobu a odkudkoliv. Objednání přes klientský portál podstatně urychlí celý proces vedoucí od zadání objednávky po výrobu. Abychom Váš rostoucí zájem o klientský portál uspokojili, rozhodli jsme se rozšířit jeho funkce. Jaké novinky vás ve vašem zákaznickém účtu čekají?

Design

Rychlá, přehledná a čitelná orientace v prostředí portálu je pro nás zásadní. Změnili jsme proto typ písma, barvy navigační lišty a pozadí, které nyní působí čistěji.

Blog a domovská stránka

K domovské stránce jsme přidali náhled novinek na našem blogu. Nyní vám již žádná naše inovace neuteče a nemusíte se bát, že byste o některý z našich nových článků přišli.

Klientský portál blog Label design

Nástroj „etikety ve výrobě“

Nově můžete na klientském portálu sledovat také aktuální stav objednávky. Objednávku si snadno vyhledáte podle čísla produktu, názvu etikety nebo podle vlastního označení. Okamžitě zjistíte, kolik etiket z těch, které jste si objednali, je již vyrobeno, a kolik jich ještě na výrobu čeká.


Historie objednávek v novém kabátku

V historii objednávek nově najdete symboly statusů, které vám přehledně ukáží fázi, ve kterém se vaše objednávka nachází.

Statusy přehledně s barevnými ikonami

Klientský portál ikona nepřijato

zpracovává se přijetí objednávky

Klientský portál ikona přijata do výroby

objednávka je přijata do výroby

Klientský portál ikona expedice

objednávka byla expedována

Klientský portál ikona storno

objednávka stornována nebo byla zamítnuta korektura

Připomínáme také další výhody tohoto prostředí. Po nahrání tiskové předlohy vaší etikety dokáže systém sám zkontrolovat její správnost a v reálném čase vás upozorní na chyby či správnost potvrdí. Přes klientský portál se také každý zákazník dostane do našeho katalogu a získá tak jedinečný přehled o detailech našich výrobků, který může být dále přínosem i návodem pro pracovníky marketingu, technologií či manažery jakosti. Na zlepšení a zdokonalení funkcí prostředí klientského portálu pracujeme neustále a průběžně se snažíme ho zdokonalovat.

Naši obchodní zástupci a asistentky vám rádi poradí s orientací v prostředí klientského portálu tak, aby pro vás jeho užívání bylo časovou úsporou. K dispozici je také oddělení IT, které klientský portál neustále rozvíjí, a dokáže rychle vyřešit jakékoliv vzniklé problémy, či se zamyslet nad dalšími vašimi požadavky.

Dále doporučeno:

Label design 30 let: V hlavní roli Backoffice

31/08/2023

Práce odborných asistentek je pro tiskárnu naprosto klíčová. Jestli si ale pod pojmem asistent/ka představujete někoho, kdo vaří kávu nebo se stará o kalendáře, tak to vás hned vyvedu z

Přečíst celý článek
Label design 30 let: V hlavní roli Backoffice

V hlavní roli logistika

20/05/2023

V dnešním článku bychom se rádi zaměřili na další důležitou součást Label design a tou je oddělení logistiky. Bez řízení skladových zásob, čili materiálu potřebného k výrobě, bychom se při

Přečíst celý článek
V hlavní roli logistika