Nejjednodušší a nejrychlejší cesta k vyřízení vaší objednávky vede přes náš klientský portál. Zde máte o svých objednávkách přehled v kteroukoliv denní dobu a odkudkoliv. Objednání přes klientský portál podstatně urychlí celý proces vedoucí od zadání objednávky po výrobu. Abychom Váš rostoucí zájem o klientský portál uspokojili, rozhodli jsme se rozšířit jeho funkce. Jaké novinky vás ve vašem zákaznickém účtu čekají?
Design
Rychlá, přehledná a čitelná orientace v prostředí portálu je pro nás zásadní. Změnili jsme proto typ písma, barvy navigační lišty a pozadí, které nyní působí čistěji.
Blog a domovská stránka
K domovské stránce jsme přidali náhled novinek na našem blogu. Nyní vám již žádná naše inovace neuteče a nemusíte se bát, že byste o některý z našich nových článků přišli.
Nástroj „etikety ve výrobě“
Nově můžete na klientském portálu sledovat také aktuální stav objednávky. Objednávku si snadno vyhledáte podle čísla produktu, názvu etikety nebo podle vlastního označení. Okamžitě zjistíte, kolik etiket z těch, které jste si objednali, je již vyrobeno, a kolik jich ještě na výrobu čeká.
Historie objednávek v novém kabátku
V historii objednávek nově najdete symboly statusů, které vám přehledně ukáží fázi, ve kterém se vaše objednávka nachází.
Statusy přehledně s barevnými ikonami
zpracovává se přijetí objednávky
objednávka je přijata do výroby
objednávka byla expedována
objednávka stornována nebo byla zamítnuta korektura
Připomínáme také další výhody tohoto prostředí. Po nahrání tiskové předlohy vaší etikety dokáže systém sám zkontrolovat její správnost a v reálném čase vás upozorní na chyby či správnost potvrdí. Přes klientský portál se také každý zákazník dostane do našeho katalogu a získá tak jedinečný přehled o detailech našich výrobků, který může být dále přínosem i návodem pro pracovníky marketingu, technologií či manažery jakosti. Na zlepšení a zdokonalení funkcí prostředí klientského portálu pracujeme neustále a průběžně se snažíme ho zdokonalovat.
Naši obchodní zástupci a asistentky vám rádi poradí s orientací v prostředí klientského portálu tak, aby pro vás jeho užívání bylo časovou úsporou. K dispozici je také oddělení IT, které klientský portál neustále rozvíjí, a dokáže rychle vyřešit jakékoliv vzniklé problémy, či se zamyslet nad dalšími vašimi požadavky.